کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316506 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتشار جزییات بیشتر درباره ویندوز ۸٫۱

ویندوز 8.1

استیو بالمر، مدیرعامل مایکروسافت جزییاتی از به‌روزرسانی جامع جدیدترین سیستم‌عامل این شرکت را اعلام کرد. انتظار می‌رود نسخه نهایی Windows 8.1 که Windows Blue نیز خوانده می‌شود در ماه سپتامبر یا اکتبر امسال منتشر شود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، البته شرکت‌ های سازنده کامپیوترهای شخصی در ماه آگوست یعنی یک یا دو ماه زودتر به این سیستم‌عامل دسترسی خواهندیافت تا آن‌را روی تولیدات خود نصب و برای عرضه به بازار آماده‌کنند.

بهبود عملکرد Windows Store، امکان ذخیره مستقیم فایل‌ها در سرویس ابری SkyDrive، و شاید جالب‌ توجه‌تر از همه، ارائه اینترنت‌اکسپلورر ۱۱ روی ویندوز ۸٫۱ از جمله ویژگی‌های این نسخه محسوب می‌شوند.

برای منطبق‌ تر کردن اندازه و چیدمان کاشی‌ها (tileها) با سلیقه‌های گوناگون نیز دو اندازه کوچک و بزرگ جدید به مجموعه اندازه‌های قبلی کاشی‌ها اضافه شده‌است.

از مهم‌ترین تغییرات گزارش‌ شده در نسخه ۸٫۱ بازگشت دوباره دکمه استارت به واسط دسکتاپ است که این‌ بار نمی‌توان آن‌را خاموش یا غیرفعال کرد. البته این دکمه همچنان در صفحه استارت قرار دارد و نه در منوی استارت.

از جمله تغییرات دیگر، یکپارچگی هرچه بیشتر بین واسط دسکتاپ و صفحه استارت است تا از تداخل عملکرد این‌ دو جلوگیری شود. در واقع یکی از اهداف مایکروسافت افزایش هماهنگی و انعطاف بین واسط Modern UI یا همان متروی پیشین و واسط دسکتاپ بوده‌است. گفتنی است با اینکه ویندوز ۸٫۱ سیستم‌عاملی جدید و مجزا از ویندوز۸ نیست اما نمی‌توان آن‌را در حد یک سرویس‌ پک عادی دانست بلکه یک به‌روزرسانی گسترده از سیستم‌عامل فعلی ویندوز۸ است.

سرعت کار ویندوز ۸٫۱ در مقایسه با ویندوز۸ حتی حین انجام کارهای کوچکی مانند آنزیپ کردن فایل‌ها افزایش یافته‌است. اگر به چیدمان صفحه استارت ویندوز۸ خو کرده‌اید شاید از تغییرات جدید در واسط کاربر چندان خوشتان نیاید و وجود یک کلید Windows دیگر روی صفحه را ضروری ندانید.

روند سفارشی‌ کردن کاشی‌های صفحه استارت هم شاید کمی طولانی به‌نظر برسد اما درکل واسط کاربر یک‌ دستتر و یادگیری نحوه کار با آن ساده‌تر شده‌است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15827 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/04/24 تعداد مشاهده: 2291
سافت گذر
نظرات بینندگان

عقیل زراعی 1392/04/25 22:45
کاش مایکروسافت windows media player رو یه خورده بهتر میکرد الان سالها طول میکشه که با km player رقابت کنه . خیلی خوب بود دیگه دی وی دی هم .lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
Blue Pencil 1392/04/24 22:14
کاش مایکروسافت دوباره کلید استارت رو نمیذاشت.عادت کردیم اساسی